vineri, 22 ianuarie 2010

Ce gandesc eu si ce gandesc altii...


Mi-am pus intrebari fara a gasi raspunsul
Mi-am sters singura lacrimile cand el ma supara
Si am incercat chiar si sa iesi cu altii
De cate ori spuneam...de maine am sa-l uit
Cat de mult pozele cu noi le priveam
Si cate servetele pe seara consumam

Si cata lume imi spune:
"Nu te ascunde dupa masca
Ce nu o poti purta
Nu-ti mai distruge tenul
Prin a te inlacrima
Tu copile alunga dragostea
Si da drumul viselor ce le aveai candva
Sau mai bine pune`te in fata oglinzii
Priveste-te putin si incearca sa`ti gasesti sufletul
Ca-ci e ranit de el si zace undeva
Si doar o ultima speranta ti`l mai poate reda
Ai facut o mare de lacrimi
De la cat plangeai seara in patimi
Deci cred ca e momentul
Trecutul sa ti`l arunci
Si sa`ti urmezi viitorul
Hai ofera lumii zambetul ce-l adora
Ofer tuturor timpul ce el ti-l fura
Incearca cu timpul sa-ti gasesti pacea
Ca-ci nu e ultimul si nici primu` in viata ta"

Dar nu vreau sa-i ascult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu