sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Nimic



Nimic din ceea ce ma face sa cred in tine nu mai exista.

Nimic nu a ramas din zambetul de ieri.Nimic

Nimic nu ma mai face sa gandesc cum gandeam.

Nimic nu ma poate schimba.

Nimic nu va ajunge la mine, atata timp cat nu voi vrea.

Nimic nu ma incalzeste cand tu esti pierdut in zari.

Nimic nu-mi place.

Nimic nu este mai frumos decat visul meu.

Nimic nu sterge lacrima din viata mea.

Nimic nu-mi alunga ura,gandurile, nervii.

Nimic nu ma face sa cred in altii.

Nimic nu poate sa-mi ia credinta in mine.

Nimic nu-mi va fura visul tineretii.

Nimic nu ma face sa plang.Bine, poate doar tu!

Nimic nu are legatura cu nimic, dar totul e o imensa incurcatura.

Nimic nu ma va face sa am incredere oarba in oamenii din jurul meu.

Nimic nu-mi va distruge speranta.

Nimic.Nimic.Nimic?

Dar nimeni?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu